Noile tarife pentru utilizarea serviciilor SEAP au fost actualizate in data de 08.06.2023
Redam mai jos actualizarea publicata pe pagina tarife a site uli e-licitatie.ro.
Servicii SEAP și tarife
a. tarif: 11,90 RON (10 RON la care se adaugă TVA 19%)/una poziție de catalog.
b. informații suplimentare:
tariful se plătește de către un ofertant pentru adăugarea și publicarea unui reper (produs/serviciu/lucrare) în Catalogul electronic disponibil în SEAP
perioada de valabilitate a unei poziții de catalog achiziționate este de un an de la data emiterii facturii
se pot publica repere in Catalogul electronic doar in limita numărului de poziții de catalog achiziționate neutilizate, aflate în perioada de valabilitate de un an.
a. tarif: 119 RON (100 RON la care se adaugă TVA 19%)/participare preplătită.
b. informații suplimentare:
tariful se plătește de către un ofertant pentru înscrierea în vederea participării la o procedură de atribuire desfășurată online prin SEAP
participările preplătite cumpărate se reportează dacă nu sunt utilizate
lunar, ofertanții primesc automat în sistem o participare gratuită și nereportabilă dacă nu este utilizată.
a. tarif: 42,84 RON/sablon notificare/an (36,00 RON la care se adaugă TVA 19%)
b. informații suplimentare:
tariful se plătește de către un ofertant pentru primirea prin email pe o perioadă de un an a unor notificări privind rapoarte generate în sistem, în contul solicitantului din sistem, conținând informații conform șablonului configurat despre proceduri de atribuire aflate în diverse stări
șablonul poate fi configurat după achitarea sumei aferente acestui serviciu
un sablon poate fi configurat pentru unul din urmatoarele tipuri: Anunturi de atribuire publicate sau Anunturi de initiere publicate sau Proceduri cu depunere in perioada urmatoare
in functie de tipul sablonului ales, criteriile după care poate fi configurat șablonul pentru a primi notificări sunt: tip anunț (de inițiere sau de atribuire)/tip procedura, tip de contract (furnizare, servicii, lucrări), valoare maxima/minima estimată/atribuita a procedurii de atribuire, localitate, județ, denumirea autorității contractante, coduri CPV (în limita a maxim 10 coduri CPV)
Important: odata salvat sablonul, pot fi modificate doar criteriile continute de acesta, nu si tipul sablonului (Anunturi de atribuire publicate, Anunturi de initiere publicate sau Proceduri cu depunere in perioada urmatoare)!
a. tarif: 5,59 RON /abonare procedură (4,70 RON la care se adaugă TVA 19%)
b. informații suplimentare:
tariful se plătește de către un ofertant pentru primirea prin email a unor informații privind desfășurarea unei proceduri la care nu se înscrie, dar pe care dorește să o monitorizeze
subscrierile preplătite nu au perioadă de valabilitate. se consumă o subscriere la momentul acționării butonului ”Abonare la evenimentele procedurii” existent în pagina ”Achiziție inițiată prin anunț de participare …” aferentă procedurii de atribuire dorite
subscrierile preplătite se reportează dacă nu sunt utilizate
evenimentele procedurii pentru care se primesc notificări: publicare clarificare/erată la anunțul de inițiere al procedurii de atribuire, suspendare procedura, revenire din suspendare la procedura, anulare procedura, revenire din anulare procedura, publicare anunt de atribuire, publicare erata la anuntul de atribuire, initiere licitatie electronica.
a. tarif: 55,34 RON (46,50 RON la care se adauga TVA 19%)
b. informații suplimentare: se plătește de către un ofertant pentru emiterea unui nou certificat digital informații privind pașii de recuperare a certificatului digital de acces in SEAP și plata acestuia, cu cardul bancar (în SEAP).
Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne Contactati!
(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.
(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.
Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media