Cerere de acces la facilitatea electronica de recuperare certificat digital SEAP/SICAP de tip formular se adreseaza ofertantilor a caror certificat digital a expirat sau date de descarcare ale certificatului digital au fost pierdute, aceasta cererere este disponibila aici.
Cererea se
completeaza cu date ofertantului (datele societății) și cu numărul
de pe dovada platii
sumei
de 40 lei la care se adauga TVA reprezentand accesul la facilitatea
electronica de recuperare certificat digital:
-
In cazul platii prin virament se prezinta copia ordinului de plata,
avizat de catre banca emitenta, ca document justificativ al platii
care sa contina cel putin urmatoarele informatii: Platitor, cod de
inregistrare fiscala (C.I.F); Beneficiar, cod de inregistrare fiscala
(C.I.F) beneficiar, banca beneficiar, cont bancar beneficiar; Suma
platita, data platii, data extrasului; Explicatii (ce reprezinta
plata);
-
In cazul platii la sediul AADR - se efectueaza plata la casierie a
contravalorii tarifului de recuperare certificat digital.
Aceasta cerere și copia ordinului de plata se trimit către SEAP/SICAP.
Pentru detaliile referitoare la plata și la completarea online a cererii de recuperare cere o oferta pe www.licitatiisicap.ro
(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.
(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.
Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media