Cum îți înregistrezi firma pe site-ul SEAP? Care este procedura?

Inainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.

In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.

Pentru a se inregistra în SEAP/SICAP un OFERTANT trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

1. COMPLETAȚI ON-LINE FORMULARUL DE INREGISTRARE

2. TRANSMITEȚI FORMULARUL DE INREGISTRARE ȘI DOCUMENTELE ATAȘATE

3. AȘTEPTAȚI EMAILUL DE CONFIRMARE A VALIDARII CERERII, DESCARCAȚI ȘI INSTALAȚI CERTIFICATUL DIGITAL

Este foarte simplu! Vom face noi acest lucru in locul tau. Cere o oferta și scapa de griji.

Vom parcurge toți pașii necesari pentru dumneavoastră și anume:

  • Înregistrare în SEAP sau SICAP
  • Depunerea cererii de inregistrare
  • Obținere și instalare rapidă a certificatului digital

Pentru asta o sa va rugam sa ne tirmiteti urmatoarele date:

  • copie certificat de înregistrare de la Registrul Comertului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole (CUI), nume și prenume administrator societate sau decizie numire director pentru autoritati contractante/instituții publice.​

Cere o oferta pentru un PACHET COMPLET care cuprinde atât inscrierea în SEAP/SICAP, cat si Suport operare SEAP, Alerte cu licitatii pe e-mail. Pentru oferta CLICK AICI!

Blogul LicitatiiSEAP.ro ofera Informatii
Utile cu si despre SEAP/SICAP

(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.

(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.

Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media

×