Inainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.
In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.
Pentru a se inregistra în SEAP/SICAP un OFERTANT trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
Este foarte simplu! Vom face noi acest lucru in locul tau. Cere o oferta și scapa de griji.
Vom parcurge toți pașii necesari pentru dumneavoastră și anume:
Pentru asta o sa va rugam sa ne tirmiteti urmatoarele date:
Cere o oferta pentru un PACHET COMPLET care cuprinde atât inscrierea în SEAP/SICAP, cat si Suport operare SEAP, Alerte cu licitatii pe e-mail. Pentru oferta CLICK AICI!
(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.
(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.
Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media