Incepand cu data de 17.02.2014 aveti la dispozitie noua platforma SEAP.Obiectivul general este furnizarea serviciilor electronice institutiilor din administratia publica prin modernizarea sistemului electronic de achizitii publice.
Va multumim, cu aceasta ocazie, ca sunteti partenerii nostri si va asiguram de tot sprijinul nostru pentru a creste avantajele pe care le aveti în colaborarea cu noi!
Oprire pentru mentenanta
Incepand de vineri 14.02.2014 ora 18.00 pana duminica 16.02.2014 ora 24.00 Sistemul Electronic de Achizitii Publice va fi oprit pentru mentenanta. Ne cerem scuze pentru inconveniente si va multumim pentru intelegere! Echipa SEAP
In atentia operatorilor economici
Incepand cu data de 17.02.2014 A.A.D.R. percepe tarif pentru accesul la facilitatea electronica de recuperare a certificatului digital. Costul procedurii de recuperare a certificatului digital este de 40 lei la care se adauga TVA conform Deciziei Presedintelui AADR nr. 19/12.02.2014 (disponibila in sectiunea “Legislatia in domeniul achizitiilor publice”- “Decizii AADR” ). Detalii despre recuperarea certificatului digital pot fi gasite pe partea publica a site-ului www.e-licitatie.ro, sectiunea “Recuperare/Reinnoire certificat digital” de sub meniul “Ofertant”. Echipa SEAP
(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.
(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.
Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media