Inainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.
In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.
Inregistrarea
agentului economic in SEAP/SICAP, identificarea licitatiilor la care
puteti participa, monitorizarea licitatiilor publice, suport in
activitatea de ofertare sunt servicii pe care platforma
https://www.licitatiisicap.ro/
le
poate face pentru dumneavoastra.
Consultantii
vor parcurge, pentru dumneavoastra, toate procedurile necesare
pentru inregistrarea in SEAP/SICAP, urmand toate etapele obligatorii,
completarea formularului de inregistrare, transmiterea documentelor
necesare, precum și suport pentru obtinerea semnaturii electronice.
Trimiteti pe email (sau completati formularul de pe site) sau trimite mail la www.licitatiisicap.ro cu urmatoarele documente:
Dupa ce vom receptiona de la dumneavoastră documentele mentionate, va vom trimite cererea de inregistrare pentru semnare și factura pentru serviciile de inregistrare.
Intra acum pe www.licitatiisicap.ro pentru a cere o ofera!
(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.
(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.
Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media