Intrebari si raspunsuri privind utilizare platforma e-licitatie.ro

Conform paginii de Intrebari fregvente de pe SEAP, gasiti mai jos intrebarile si raspunsurile oferite de platforma de licitatii SEAP ( e-licitatie.ro)

Intrebari frecvente

1. Se poate realiza autentificarea  in ambele sisteme cu aceleasi date (cont de utilizator si parola)?

Raspuns: Daca aveti deja cont in vechea aplicatie SEAP, acesta va fi recunoscut si in noua aplicatie SEAP. Daca nu aveti cont in SEAP si doriti sa participati in calitate de ofertant sau in calitate de autoritate contractanta la achizitii directe sau la proceduri de atribuire va fi necesar sa va inregistrati in noua aplicatie SEAP. Credentialele necesare autentificarii va vor permite accesul atat in vechea cat si in noua aplicatie SEAP. Pentru a reinnoi certificatul digital aflat in ultima luna de valabilitate va fi necesar sa utilizati noua aplicatie SEAP. Dupa reinnoire, noul certificat digital va putea fi utilizat pentru autentificare atat in noua cat si in vechea aplicatie SEAP. In cazul in care nu veti avea acces la datele de autentificare sau nu mai detineti certificatul digital, puteti urma procedura de recuperare a acestuia din noua aplicatie SEAP. Tariful pentru recuperare se va achita prin aceleasi metode de plata ca si in vechea aplicatie SEAP.

2. Ce se intampla cu procedurile de atribuire initiate in vechiul SEAP?

Raspuns: Procedurile de atribuire initiate in vechiul SEAP se vor continua in cadrul acestuia pana la atribuire.  Doar procedurile noi vor fi derulate prin noul SEAP.

3. Care sunt functionalitatile care nu vor mai fi disponibile in vechiul SEAP?

Raspuns: In vechiul SEAP nu vor mai fi disponibile urmatoarele functionalitati:

  • Inregistrarea, reinnoirea, recuperarea certificatului digital. Mentionam ca formularele online de inregistrare, reinnoire, recuperare care nu au fost validate de Operatorul SEAP pana la data de 30.03.2018 se anuleaza iar utilizatorii vor trebui sa reia procesul de inregistrare, reinnoire, recuperare in noua aplicatie SEAP.
  • Initierea anunturilor de intentie, anunturilor publicitare si de consultare a pietei;
  • Publicarea cataloagelor de produse/servicii/lucrari;
  • Participarea la cumparari directe in calitate de operator economic sau autoritate contractanta;
  • Initierea/actualizarea Programului Anual al Achizitiilor Publice;
  • Initierea de noi proceduri de achizitie ca autoritate contractanta.

4. Care sunt serviciile care se pot achizitiona online?

 Raspuns: Se vor putea achizitiona online urmatoarele servicii:

  • Achizitie de participari preplatite
  • Achizitie de pozitii de catalog
  •  Achizitie de notificari pe criterii de interes
  • Achizitie de subscrieri la evenimentele procedurilor
  • Achizitie de servicii web

  Mentionam ca achitarea tarifului de Acces la facilitatile electronice pentru recuperarea certificatului nu se poate realiza online ci doar prin virament bancar sau plata la casieria intitutiei.5. Cum se va realiza participarea la cumparari directe in calitate de operator economic sau autoritate contractanta?

Raspuns: Pentru a achizitiona sau vinde prin catalogul online, veti utiliza noua aplicatie SEAP. Cataloagele de produse precum si pozitiile de catalog detinute in vechea aplicatie SEAP vor fi regasite in noua aplicatie SEAP. Pentru a achizitiona noi pozitii de catalog puteti folosi mecanismul de plata online din noua aplicatie SEAP sau metodele de plata din vechiul SEAP.6. Cum se poate realiza inscrierea si participarea ca ofertant la procedurile de achizitie initiate de autoritati contractante?

Raspuns: Orice operator economic interesat va putea participa la procedurile de achiziție initiate in cadrul noii aplicatii SEAP. Va fi posibila inscrierea si participarea in continuare si la procedurile aflate in derulare in vechea aplicatie SEAP. Daca nu detineti participari sau subscrieri la evenimentele procedurii le puteti achizitiona prin mecanismul de plata online sau mecanismele curente si disponibilul poate fi folosit in ambele aplicatii.7. Cum se pot folosi participarile preplatite achizitionate de-a lungul timpului in vechiul SEAP?

 Raspuns: Dupa autentificarea in noul SEAP veti putea face transferul participarilor preplatite sau al subscrierilor la evenimentele procedurii din sectiunea Catalog si disponibil – plati. Nu se va putea transfera participarea gratuita din noul in vechiul SEAP sau cea gratuita din vechiul in noul SEAP.

Informatie preluata de pe pagina de intrebari fregvente a platformei e-licitatie.ro data 09.02.2021

Blogul LicitatiiSEAP.ro ofera Informatii
Utile cu si despre SEAP/SICAP

(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.

(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.

Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media

×