Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a demarat o licitatie pentru implementarea unui sistem informatic integrat de tip contact center pentru imbunatatirea serviciilor pentru romanii din strainatate, contract in valoare estimata de 21,3 milioane lei (circa 4,8 milioane euro, inclusiv TVA) si care beneficiaza de finantare europeana, conform unui anunt publicat joi in Sistemul electronic de achizitii publice. Conform estimarilor MAE sunt peste 3 milioane de romani in emigratie aflati in spatiul UE si aproximativ 2 milioane de romani in spatiul non UE, care solicita frecvent asistenta din partea institutiilor consulare. Sistemul va permite printre altele preluarea unitara a cererilor cetatenilor pe diverse canale de comunicare: telefon, web, mail, instant messaging.
Scopul principal al proiectului este infiintarea unui centru unic de contact si suport pentru cetatenii romani din strainatate care sa intareasca si sa diversifice actualele servicii specifice ale consulatelor si ambasadelor MAE.
Conform Caietului de Sarcini al licitatiei, in momentul de fata se estimeaza peste 3 milioane cetateni romani in emigratie aflati in spatiul UE si aproximativ 2 milioane de romani aflati in spatiul non UE, care solicita in mod frecvent asistenta din partea institutiilor consulare. Pentru aceste categorii de cetateni, MAE, prin consulatele si ambasadele sale, ofera urmatoarele tipuri de servicii:
In furnizarea acestor servicii s-au constatat urmatoarele neajunsuri :
Pentru imbunatatirea serviciilor, MAE doreste implementarea unei Sistem Informatic Integrat de tip Contact Center.
Sistemul va permite urmatoarele actiuni:
Grupul tinta (beneficiarii directi ai proiectului) este reprezentat de 500 de persoane, personal din cadrul MAE care vor utiliza sistemul si vor deveni mai competitivi si eficienti in realizarea sarcinilor de serviciu. 100 de persoane vor fi selectate din cadrul MAE - Directia Generala Afaceri Consulae si 400 de persoane vor fi selectate din cadrul Misiunilor Diplomatice ale Romaniei (135 de consuli si 265 de functionari consulari).
Beneficiari indirecti sunt reprezentati de:
Centrul de contact si suport pentru cetatenii romani din strainatate se va implementa la nivelul sediului central al Ministerului Afacerilor Externe. In cadrul MAE se va infiinta centrul de contact si suport unde agentii (angajati ai ministerului) vor raspunde la apelurile cetatenilor 24 de ore, 7 zile pe saptamana. La nivelul fiecarei reprezentante diplomatice se va livra infrastructura necesara interconectarii cu centrul de contact si se va asigura punerea in functiune a solutiei.
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente in aceasta licitatie este 15.05.2013. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.05.2013. Deschiderea ofertelor va avea loc pe 21.05.2013.
Sursa: http://economie.hotnews.ro
(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.
(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.
Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media