Inregistrare SEAP

Inregistrare in SEAP in 3 pasi simpli

De ce este nevoie sa va inregistrati in SEAP/SICAP? Cum ma inregistrez pe SEAP/SICAP? Cine trebuie sa se inregistreze in SEAP? Sunt cateva intrebari la care vom raspunde in articolul de mai jos.

Conform legislatie, incepand cu anul 2016, Autoritatile Contractante achizitioneaza produse lucrari sau servicii prin intermediul unui catalog electronic publicat in SEAP, sau prin intermediu unei licitatii electronice publicate pe SEAP (SICAP).

Altfel spus Autoritatile Contractante au nevoie sa se inegistreze in SEAP pentru publicarea licitatiilor de achizitionare de produse, lucrari sau servicii, iar Operatorii economici pentru depunerea ofertelor la licitatiile publicate.

(P) Pentru ajutor in inregistre SEAP Click Aici.

3 Pasii pentru inregistrare in SEAP

A.  Inregistrare OFERTANT (Operator economic)

Pentru a se inregistra in SEAP/SICAP un OFERTANT trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

1. Completați on-line formularul de inregistrare

Atenție, in cadrul acestui formular veți alege un cont de utilizator și o parola iar sistemul va genera un PIN – memorați aceste informații, va vor fi necesare ulterior pentru descarcarea certificatului digital.
Puteți de asemenea sa atașați fișiere – in secțiunea „Încarcarea Documentelor” - in cazul in care optați pentru transmiterea electronica a documentelor.

2. Transmiteți formularul de inregistrare și documentele atașate

Electronic: se semneaza electronic și se transmit operatorului S.E.A.P. prin intermediul aplicației. Continuați procesul de inregistrare apasand butonul ”Confirmați și continuați”.
Pe suport hartie: completați formularul online, descarcați-l pe calculator și apoi imprimați-l. Semnați și ștampilați formularul. Atașați imputernicirea, daca este cazul. Transmiteți prin curier sau depuneți la registratura A.A.D.R.

3. Așteptați emailul de confirmare a validarii cererii, descarcați și instalați certificatul digital

Verificați contul de email declarat in formular, la adresa de contact, pentru a regasi raspunsul operatorului S.E.A.P. care a verificat cererea de inregistrare. Este posibil sa va fie solicitate informații suplimentare. Atunci cand cererea este aprobata veți gasi in email un link de unde puteți descarca certificatul digital generat de sistem pentru contul dumneavoastra. Acest link il regasiți și in secțiunea publica a portalului.
Descarcați certificatul digital: pentru a descarca acest certificat veți avea nevoie de: cont de utilizator și parola declarate in formularul de inregistrare precum și de PIN-ul afișat de sistem in cadrul procesului de inregistrare.
Instalați certificatul: Pentru a instala certificatul se executa ”dublu click” pe fișierul descarcat. Veți avea nevoie de parola de instalare, formata din opt caractere numerice, care este afisata in pagina de descarcarea a certificatului.

(inainte de a putea utiliza sistemul este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.

In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.)

Certificatul digital este valabil pentru o perioada de 2 ani de la data emiterii acestuia.

B. Inregistrare Autoritate Contractanta

(P) Pentru ajutor in inregistre SEAP Click Aici.

Pentru a se inregistra o autoritate contractanta trebuie sa parcurga obligatoriu urmatorii pasi

1. Completați on-line formularul de inregistrare

Atenție, in cadrul acestui formular veți alege un cont de utilizator și o parola iar sistemul va genera un PIN – memorați aceste informații, va vor fi necesare ulterior pentru descarcarea certificatului digital.
Puteți de asemenea sa atașați fișiere – in secțiunea „Încarcarea Documentelor” - in cazul in care optați pentru transmiterea electronica a documentelor.

2. Transmiteți formularul de inregistrare și documentele atașate

Electronic: se semneaza electronic și se transmit operatorului S.E.A.P. prin intermediul aplicației. Continuați procesul de inregistrare apasand butonul ”Confirmați și continuați”.
Pe suport hartie: completați formularul online, descarcați-l pe calculator și apoi imprimați-l. Semnați și ștampilați formularul. Atașați imputernicirea, daca este cazul. Transmiteți prin curier sau depuneți la registratura A.A.D.R.

3. Așteptați emailul de confirmare a validarii cererii, descarcați și instalați certificatul digital

Verificați contul de email declarat in formular, la adresa de contact, pentru a regasi raspunsul operatorului S.E.A.P. care a verificat cererea de inregistrare. Este posibil sa va fie solicitate informații suplimentare. Atunci cand cererea este aprobata veți gasi in email un link de unde puteți descarca certificatul digital generat de sistem pentru contul dumneavoastra. Acest link il regasiți și in secțiunea publica a portalului.
Descarcați certificatul digital: pentru a descarca acest certificat veți avea nevoie de: cont de utilizator și parola declarate in formularul de inregistrare precum și de PIN-ul afișat de sistem in cadrul procesului de inregistrare.
Instalați certificatul: Pentru a instala certificatul se executa ”dublu click” pe fișierul descarcat. Veți avea nevoie de parola de instalare, formata din opt caractere numerice, care este afisata in pagina de descarcarea a certificatului."

Blogul LicitatiiSEAP.ro ofera Informatii
Utile cu si despre SEAP/SICAP

(P) Ai nevoie de cont pe SEAP, sau de reinnoire certificat SEAP? Intra pe site-ul : LicitatiiSicap.ro.

(P) Nu ai timp pentru a cauta licitatiile publice? Apeleaza la serviciile de monitorizare licitatii oferite de Licitatia.ro.

Ioana SRL / Tg. Mures, str. Arany Janos nr.13/2 / Jud. Mures, Romania / Telefon Mobil: +40 771 776 766 / web design by Dow Media

×